Aura Citra Beauty House Rahsia Awet Muda Selebriti, dari Victoria Beckham hingga Demi Moore.. | Aura Citra Beauty House

Earn Money With Uber Driver

Rahsia Awet Muda Selebriti, dari Victoria Beckham hingga Demi Moore..

Sering merasa bingung dan stres untuk memiliki kulit wajah yang cantik, bebas kedut dan nampak awet muda? Mungkin rahsia dari 11 selebriti ternama ini boleh anda ikuti. Ingin mencuba?




Simon Cowell
“Simon pada umurnya yang ke 52 tahun, rutin melakukan rawatan facial dengan kandungan asli dari plasenta biri-biri yang bermanfaat meningkatkan elastisiti dan kesegaran kulit serta anti kedutan di wajah,” kenyataan Linda, terapis kecantikan Simon dari Klinik Lancer Dermatology di Beverly Hills.





Victoria dan David Beckham
Kedua suami istri ini menggemari rawatan facial air liur burung Layang-Layang. Facial  yang terkenal dengan nama Geisha Facial ini adalah rawatan dengan kandungan air liur burung Layang-Layang yang dicampur dengan krim untuk kontur muka lebih halus, tegang dan bercahaya.


Demi Moore
Aktres ini telah melakukan segala hal demi tampil awet muda. Dimulai dgn olahraga ekstrem, hingga mengonsumsi makanan mentah untuk tetap kelihatan muda. Namun, detoksifikasi darah dengan terapi lintah, mungkin rawatan yang paling memberikan manfaat untuk nampak muda tanpa kedutan bagi Demi. Lintah diletakkan pada kulit selama perawatan, yang diyakini akan mengoptimumkan kesihatan kulit wajah.


Eva Longoria
Kepercayaan lain dari manfaat plasenta sebagai kekuatan antipenuaan kini dilakukan oleh aktris Eva Longoria. Eva biasanya memanjakan kulit dengan krim plasenta EMK yang menyerupai plasenta manusia dengan manfaat regenerasi sel kulit.



 


Gwyneth Paltrow
Reptilia dijadikan rutin perawatan kecantikan bagi aktres yang baru berpisah dari suaminya, Chris Martin ini. Perawatan facial  menggunakan bisa ular dipercayai mampu menangkis muka menjadi kerepot. Racun yang digunakan untuk wajah ini tidak akan berbahaya karena produk tersebut menggunakan racun sintetis untuk menghasilkan efek yang melumpuhkan seperti botox.

 


Jessica Simpson
Untuk kelihatan berseri di program realitinya The Price of Beauty , Jessica Simpson, merutinkan perubatan ala Jepun dengan mencelupkan kakinya di sebuah tangki penuh berisi ikan pedicure yang akan menggigit kulit kering dari jari-jari kaki. Simpson menjadi salah satu selebriti yang menggunakan teknik pengelupasan kulit alami untuk kehalusan bentuk kaki.

 



Kate Middleton
Bagaimana Duchess of Cambridge mempertahankan kulit cantik bercahayanya? Kate adalah penggemar dari perawatan facial  yang menggunakan sengatan lebah di wajah. Menurut penasihat kecantikan Kate Middleton, cara ini adalah alternatif dari kaedah suntikan botox yang melibatkan krim masker dengan kandungan racun lebah.



Mila Kunis
Tak hairanlah Mila Kunis memiliki kulit wajah yang bersinar terus menerus. Mila, dilaporkan melabur sehingga usd7000 untuk sebuah batu kristal jenis ruby yang dipercaya mengandungi antioksidan dan mampu membersihkan kulit wajah secara sempurna.



Angelina Jolie
Ada sesuatu yang mencurigakan tentang pilihan pengobatan dan perawatan Angelina Jolie. Ibu enam anak ini dikabarkan menggunakan krim bernama La Pairie's Skin Caviar Luxe yang dibuat dari telur ikan. Khasiatnya untuk menjaga kelembapan kulit, dan membebaskannya dari kedutan.
 



Teri Hatcher
Teri selalu menambahkan beberapa gelas berisi wine  mahal di dalam tab mandinya sebagai alat untuk melembutkan kulit tubuhnya.


Gunalah Tabita Skincare untuk kesan yang memuaskan..

0 Response to "Rahsia Awet Muda Selebriti, dari Victoria Beckham hingga Demi Moore.."

Catat Ulasan