Aura Citra Beauty House Rahsia Awet Muda Angelina Jolie di Usia 40 Tahun | Aura Citra Beauty House

Earn Money With Uber Driver

Rahsia Awet Muda Angelina Jolie di Usia 40 Tahun



Siapa yang tidak mengenali aktres Angelina Jolie? Aktres popular dikalangan filem dari Hollywood, Angelina Jolie bukanlah perempuan yang boleh dipandang sebelah mata.

Berlakon sebagai Lara Croft dalam filem Tomb Rider, filem yang melonjakkan  namanya sebaris dengan selebriti top Hollywood seperti Salt, The Tourist, Original Sin, Gia, Alexander, dan masih banyak lagi, Angelina Jolie semakin cantik dan awet muda di usia 40 tahun.

Ya, tanggal 4 Jun tahun ini, Jolie memasuki usia 40, salah satu angka yang mungkin ditakuti sebagian besar perempuan karena dianggap merupakan penanda datangnya semua gejala penuaan kulit.

Tapi, nyatanya Jolie tampil semakin memikat di usianya yang dikirakan tidak muda lagi. Isteri kepada aktor Brad Pitt ini masih memiliki tubuh langsing yang menjadi daya tarikannya ketika muncul di layar filem atau di atas karpet merah.

Selain itu, kulit wajahnya pun masih terlihat segar dan tegang untuk ukuran perempuan se-usianya.

Tidak ramai yang tahu adakah Jolie menjalankan pembedahan plastik yang selalu dilakukan oleh selebriti Hollywood untuk menangani segala bentuk permasalahan kulit akibat penuaan. Namun, sejumlah berita media hiburan luar negeri pernah mededahkan rahsia awet muda Angelina Jolie yang berhasil dirangkumi dari wawancara rancangan tv.
Jolie dikabarkan menghabiskan dana sebesar rm55ribu untuk perawatan wajah bernama Triad Facial. Triad Facial merupakan perawatan laser non invasif yang akan menciptakan efek wajah bersinar dan nampak muda.

Triad Facial melepasi tahap mikrodermabrasi dan pengelupasan lavender sebagai tindakan abrasi kulit paling atas menggunakan kristal halus. Perawatan ini berlangsung selama 35 minit hanya untuk wajah sahaja, dan satu jam penuh untuk keseluruhan tubuh.
Jolie dilapurkan sangat rutin berolahraga dan menjaga pemakanan sihat yang berasal dari sayuran dan buah-buahan. Selain itu, kebiasaannya beliau akan mengapplikasikan makeup natural yang tidak terlalu tebal sebagai salah satu cara menghindari kerutan wajah dan kondisi kulit tidak sihat.


              Gunalah Tabita Skincare untuk kesan yang memuaskan..

0 Response to "Rahsia Awet Muda Angelina Jolie di Usia 40 Tahun"

Catat Ulasan