Aura Citra Beauty House Makeup Wars!! | Aura Citra Beauty House

Earn Money With Uber Driver

Makeup Wars!!

Salah satu produk yang saya gunakan hampir setiap hari adalah Illuminator atau Luminizer. Ditambah ke kawasan muka (atau badan, dalam beberapa kes), Illuminator yang menambah cahaya dan seri. Saya telah cuba jumlah saksama Illuminator / luminizers di waktu siang dan pilihan saya adalah salah satu yang menyampaikan cahaya, seri atau berkilau sedikit, tetapi tidak penuh pada "glitter" atau berkilau.



Pengiluminasi atau Luminizers datang dalam pelbagai bentuk: sitk, pepejal dan cecair. Anda boleh 'apply' sama ada di bawah atau di atas solekan anda, ia sama sekali pilihan anda dan saya benar-benar melakukan kedua-duanya. Jika saya menggunakan 'Stick' atau 'Powder', saya 'apply' di atas 'Foundation', jika ia cecair, saya 'apply'kan di atas 'Primer' dan 'Foundation'. Satu-satunya produk dari senarai di bawah yang saya gunakan di bawah mata saya adalah Touche Eclat. Jika tidak, saya apply Luminizer saya pada  'High Cheekbones', dahi, hidung dan ke bawah dan dalam di sekeliling bibir.


Gunalah Tabita Skincare untuk kesan yang memuaskan..

0 Response to "Makeup Wars!!"

Catat Ulasan