Aura Citra Beauty House Petua Memutihkan Pangkal Lengan | Aura Citra Beauty House

Earn Money With Uber Driver

Petua Memutihkan Pangkal Lengan

Pangkal lengan yang hitam atau gelap biasanya disebabkan penggunaan mencukur yang kerap dan masalah banyak berpeluh dan kurang mandi dengan sebaik-baiknya.

Cara-cara untuk mengembalikan keputihan pangkal lengan seperti sediakala, ambil secubit (menggunakan 3 jari) kapur makan, kemudian campurkan dengan air perahan limau nipis, dan sapukan ke bahagian pangkal lengan yang hitam tersebut. Seeloknya semasa mandi. Dengan membasahkannya bahagian tersebut dahulu. Kemudian gosok , seeloknya gosokkan ia dengan kepala lutut. Dengan cara ini, pangkal lengan anda akan cepat bersih dan saki baki daki akan tanggal dengan mudah. 


Anda akan merasa sedikit pedih/panas, namun tidak sampai memudaratkan kesihatan kulit anda. Amalkan sekerap mungkin iaitu 2 kali seminggu semasa mandi. Sehingga ia putih seperti sediakala.

Kapur makan ini bukan sahaja akan memutihkan bahagian pangkal lengan, namun ia juga mampu menghilangkan bau badan dan lebih mudah menanggalkan bulu ketiak iaitu dengan hanya menariknya dengan tangan.

 Selamat mencuba... :) 


Gunalah Tabita Skincare untuk kesan yang memuaskan..  

0 Response to "Petua Memutihkan Pangkal Lengan"

Catat Ulasan